Herceg Novi Danas
Turizam

Zimska ponuda Crne Gore promovisana u Sloveniji

Crna Gora je, u okviru promotivnih aktivnosti na tržištu Slovenije, predstavljena kao atraktivna turistička destinacija, u nekim od najčitanijih slovenačkih portala i putem Out of Home kampanje.

 (Foto:NTO)

Iz Nacionalne turističke organizacije (NTO) su kazali da su objavljeni članci i bilbordi o Crnoj Gori na najprometnijim lokacijama u Ljubljani, rezultat aktivnosti NTO-a i predstavljaju značajan korak ka unapređenju međunarodne vidljivosti i promociji Crne Gore među slovenačkom publikom.

“Četiri članka o Crnoj Gori i atraktivne fotografije destinacije objavljene su na najčitanijem portalu u Sloveniji – 24ur, koji broji preko 900 hiljada na mjesečnom nivou. Milionskom auditorijumu je predstavljena zimska turistička ponuda, bogat novogodišnji program, kao i jedinstvene prirodne ljepote Crne Gore”, navodi se u saopštenju.

U tekstu pod nazivom Osmisli svoju zimsku priču u Crnoj Gori, navodi se da je Crna Gora jedna od rijetkih destinacija u kojoj se može provesti duži odmor, a da svaki naredni dan ne liči na prethodni.

“Uz raznovrsnu turističku ponudu, glavna prednost ove destinacije je što za veoma kratak vremenski period turisti mogu obići i sjevernu i južnu regiju, koje uprkos velikim različitostima čine savršenu kombinaciju za odmor”, piše u članku.

Ponuda crnogorskih skijališta i aktivnog odmora tokom zimskih mjeseci, predstavljena je u tekstu pod nazivom Jeste li spremni za zimski odmor u Crnoj Gori?.

“Bilo da ste ljubitelj snouborda, alpskog i nordijskog skijanja, zimskog raftinga, hodanja na krpljama, jahanja, zimskog hikinga, do tura sankama – mogućnosti u Crnoj Gori su beskrajne. Aktivan dan na snijegu i svjež planinski vazduh uz domaće kuvano vino, lokalne gastro proizvode pripremljene na autentičan način i sadržajan zabavni program, nikoga neće ostaviti ravnodušnim”, navodi se u članku.

Novogodišnji program u Crnoj Gori je predstavljen putem banera na portalima PROPLUS (24ur.com, Moskisvet.com, Okusno.je, Zadovoljna.si, Vizita.si, Bibaleze.si, Dominvrt.si, Cekin.si i Caszazemljo.si), koji ukupno broje skoro tri miliona čitalaca na mjesečnom nivou.

Osim toga, u okviru promotivnih aktivnosti postavljeni su bilbordi na deset lokacija širom Ljubljane, na kojima su prikazani atraktivni predjeli Crne Gore tokom zimskih mjeseci.

“Imajući u vidu značajan uticaj navedenih medija i prometne lokacije na kojima su postavljeni bilbordi, očekuje se da će promotivne aktivnosti doprinijeti većem broju posjeta sa ovog tržišta”, zaključuje se u saopštenju.

Možete pročitati još i:

DOČEK 2026. GODINE U HERCEG NOVOM – TRI DANA VRHUNSKOG PROVODA UZ ŠEST REGIONALNIH MUZIČKIH ZVIJEZDA

Redakcija

Institut Igalo od poslovanja prihodovao gotovo 10 miliona eura

Redakcija

Pao prvi snijeg na Žabljaku

Herceg Novi Danas

Ova internet stranica koristi kolačiće kako bi poboljšala vaše iskustvo. Pretpostavićemo da vam to odgovara, ali ako želite, možete da je isključite. Prihvatam Pročitaj više