Iz Direkcije za imovinu i zastupanje Opštine Herceg Novi infomišu da je objavljen javni poziv za davanje u zakup tipskih montažnih kućica za potrebe ugostiteljskih i prodajnih usluga putem javnog nadmetanja. Zakup se odnosi na period od 20. decembra do 3. marta 2024. godine, odnosno tokom novogodišnjih i Praznika mimoze, na lokacijama pored Omladinskog parka u Igalu i u Parku Boka u centru grada.
Pravo učešća na javnom nadmetanju imaju preduzetnici i pravna lica, koja dostave blagovremenu i kompletnu dokumentaciju i dokaz o uplaćenom depozitu u iznosu od 100 eura na žiro račun Glavnog trezora Opštine Herceg Novi, broj: 510-208-95, uz napomenu da se uplata vrši na ime „depozita za učešće na javnom nadmetanju“.
Uz ponudu, zainteresovana lica su dužna dostaviti:
lične podatke (Izvod iz Centralnog registra privrednih subjekata za domaća, odnosno dokaz o registraciji nadležnog organa matične države stranog ponuđača za strana lica i kontakt telefon),
ovjerenu punomoć ukoliko ponuđač ne učestvuje lično u postupku nadmetanja (original ili ovjerena kopija),
dokaz u uplaćenom depozitu iz prethodnog člana, koji za pravna lica mora biti uplaćen sa žiro računa tog pravnog lica,
broj žiro računa za vraćanje uplaćenog depozita,
potvrdu izdatu od Uprave lokalnih javnih prihoda Opštine Herceg Novi da nema dugovanja prema Opštini Herceg Novi.
U ponudi i na koverti je potrebno navesti za koju lokaciju i objekat se ponuda podnosi, sa rednim brojem lokacije i tačnim opisom. Ukoliko jedno lice želi da dostavi ponude za više lokacija, za svaku se dostavlja posebna ponuda.
Uvid u skice rasporeda kućica zainteresovani mogu obaviti u Sekretarijatu za prostorno planiranje i izgradnju Opštine Herceg Novi, u vrijeme prijema stranaka.
Rok za podnošenje ponuda je 8. decembar 2023. godine.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama na adresu:
OPŠTINA HERCEG-NOVI, DIREKCIJA ZA IMOVINU I ZASTUPANJE (sa naznakom „PRIJAVA ZA NADMETANJE ZA ZAKUP TIPSKIH MONTAŽNIH KUĆICA ZA POTREBE UGOSTITELJSKIH I PRODAJNIH USLUGA POD REDNIM BROJEM – NE OTVARAJ), zaključno sa 8. decembrom 2023.godine do 14.00 časova dok traje prijem pisama u Gradjanskom birou Opštine Herceg Novi.
Javno nadmetanje – aukcija će se održati 11. decembra 2023.godine sa početkom u 8.30 časova u velikoj sali Opštine Herceg Novi u prisustvu prijavljenih i registrovanih učesnika.
Nadmetanje će voditi Komisija koju je imenovao predsjednik Opštine Herceg Novi.
Registracija učesnika će se obaviti 11. decembra 2023.godine u velikoj sali Opštine Herceg Novi sa početkom u 8:15 časova, a prisustvo je obavezno.
Bliža obavještenja po osnovu ovog javnog poziva se mogu dobiti neposredno u kancelarijama Direkcije za imovinu i zastupanje Opštine Herceg Novi u vrijeme prijema stranaka (7.30-11.00 časova) i putem e- maila: olga.stanisic@hercegnovi.me